top of page

Maksu- ja peruutusehdot

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

 

1. Helmi Academy Of Arts 
sähköposti: info@helmiacademy.fi
puhelin: +358 44 303 5790

Yhteystiedot löydät myös verkkosivuiltamme. 

2. Ilmottautumisehdot

• Ilmoittautuminen on sitova ja kurssipaikka on henkilökohtainen (kts. kohdasta 3. peruutusehdot)
• Kurssimme on tarkoitettu 18 vuotta täyttäneille.
• Kursseille ilmoittaudutaan helmiacademy.fi verkkopalvelussa.
• Asiakas vastaa meille antamiensa yhteystietojen ajantasaisuudesta. Lähetämme kurssin ilmoittautumisvahvistuksen sähköpostitse. Lisäksi lähetämme tarvittaessa kurssia koskevia tiedotteita sähköpostitse tai puhelimitse. Katso aina myös roskapostikansio.

3. Helmi Academyn peruutusehdot 

Kurssille tulematta jättäminen ei ole peruutus. Tee peruutus aina sähköpostitse info@helmiacademy.fi. Kirjoita sähköposti aihekenttään peruutus ja kurssin nimi.

•  Osallistumisen voi perua maksutta viimeistään 21 päivää ennen kurssin ajankohtaa. Jos perut tätä myöhemmin, pidätämme oikeuden periä 50 % kurssin hinnasta. Kokonaan perumatta jääneestä kurssipaikasta veloitamme 100% kurssin hinnasta.
• Kurssimaksua ei palauteta, jos osallistuja keskeyttää kurssin.

Kurssille ilmoittautuessasi hyväksyt nämä ehdot.

 

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus ja 14 päivää lasketaan alkavaksi siitä hetkestä, kun olet ilmoittautunut kurssille ja saanut siitä vahvistuksen sähköpostiisi. Huomioithan myös yllä mainitut Helmi Academyn omat peruutusehdot, joita sovelletaan ja voivat aiheuttaa sinulle lisäkulua peruutustilanteissa. 

4. Kurssin muutokset ja peruuntuminen

• Pidätämme oikeuden muutoksiin. Mikäli kurssin minimiosallistujamäärä ei toteudu, Helmi Academy Of Arts peruu kurssin viikkoa ennen kurssin aloitusajankohtaa. Sinulle tulee tästä heti ilmoitus sähköpostitse ja palautamme rahat sinulle muutaman päivän kuluessa.

• Huomioithan kurssin peruuntumisen mahdollisuuden järjestäessäsi majoitusta, matkaa, lastenhoitajia tms. 

• Mikäli kurssin ajankohta kouluttajan toimesta muuttuu mm. terveydellisistä syistä tai muista painavista syistä, kurssin ajankohta siirretään mahdollisuuksien mukaan, viimeistään seuraavalle lukukaudelle (syksy/kevät)
• Ilmoitamme kurssin muutoksista tai peruuntumisesta tekstiviestillä, sähköpostilla tai puhelimitse. 
• Viikonloppuisin asiakaspalvelumme on suljettu, minkä vuoksi tieto kurssin muutoksista tai peruuntumisesta voi tulla viiveellä. Pyrimme kuitenkin ilmoittamaan mahdollisimman pian muutosten ilmaantumisesta.

5. Kurssimaksut

• Maksut määräytyvät kurssin sisällön, keston ja opetuksen mukaan. Näet jokaisen kurssin hinnan ja sisällön verkkosivuillamme helmiacademy.fi

 

6. Maksuehdot

• Kurssi maksetaan ennen kurssin alkua ilmottautumisen yhteydessä.
• Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Klarna, Pay Pal, korttimaksut.

Yritykset voivat saada kurssimaksun laskulla. Lasku tulee olla maksettuna ennen kurssin alkua.

 

7. Klarna maksutapana: 

Helmi Academyn asiakkaana voit valita Klarnan maksutavaksi. Klarna tarjoaa joustavuutta maksuun, sillä voit maksaa ne laskulla, itsellesi sopivissa erissä.

Valitse Klarna maksutavaksi kassalla ja voit maksaa ostoksesi myöhemmin, itsellesi sopivalla tavalla.  Voit itse valita, haluatko maksaa palvelun kertalaskulla tai pilkkoa maksun pienempiin eriin. Klarna tarjoaa helpon, nopean ja turvallisen tavan ostosten maksuun. Käyttämällä Klarna Checkout – palvelua hyväksyt Klarna AB.n (556737-0431), norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät maksuvaiheessa. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Tutustu Klarnan usein kysyttyihin kysymyksiin. Tavoitat Klarnan asiakaspalvelun netin kautta milloin tahansa tai lataamalla Klarnan sovelluksen. Täällä voit tutustua ehtoihin.

8. Maksaminen työsuhde-eduilla

Voit olla yhteydessä info@helmiacademy.fi 

9. Vakuutukset 

• Helmi Academy Of Arts ei pääsääntöisesti vakuuta kurssille tulijoita, poikkeuksena ne kurssit joissa työskennellään pajatiloissa.

10. Henkilötiedot ja tietosuoja: Ilmoittautuessaan asiakkaan tulee antaa oikeat yhteystiedot. Asiakkaan tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja ne käytetään vain kurssiin liittyvään yhteydenpitoon sekä markkinointiin, mikäli asiakas on antanut suostumuksensa.

 

11. Voimassaolo ja muutokset: Nämä varausehdot ovat voimassa ilmoittautumisen yhteydessä ja sitovat asiakasta sekä kurssin tarjoajaa. Kurssin tarjoajalla on oikeus muuttaa varausehtoja. Mahdolliset muutokset astuvat voimaan heti niiden julkaisemisen jälkeen verkkosivustolla.

bottom of page